Rám NICOLAI S14 ST
TRAILOVÝ RYCHLÍK
S14 ST je prezentace pro radikální trailové kolo. Díky moderní a vyvážené geometrii GEOLUTION TRAIL je ideální na "rychlé trailové vyvenčení", prosvištění trailového centra nebo šolíchačku bikeparku. Agilní, stabilní a snadno stoupající, to je to, co přináší GEOLUTION TRAIL. Můžete se rozloučit s přecházením "přes řídítka" a "blouděním" předního kola do kopce. Prostě se pusťte do jízdy! S14 ST má zesílenou sadu trubek, takže je dostatečně pevný pro bikepark, zatímco S14 je stále k dispozici pro ty, kteří nemusí tolik tlačit na pilu. Díky dvěma možným velikostem kol, nastavení geometrie a úchytům na láhev s vodou se jedná o nejuniverzálnější trailové kolo NICOLAI, jaké kdy vyrobily.
NICOLAI S14 ST má silnější spodní, sedlovou a horní rámovou trubku a také klíny na hlavové trubce. Pro zvýšení tuhosti NICOLAI použil také silnější zadní kapličky a řetězové vzpěry. Zdvih rámu je stále nastaven na 138/130 mm, ale lze jej osadit silnější vidlicí se zdvihem až 160 mm.
#GEOLUTION TRAIL
VÍCE RYCHLOSTI, VÍCE ZÁBAVY
Kořeny konceptu Geolution leží v závodním enduru, a i když se trendy v geometrii rámů pomalu blíží podobnému pojetí, Geolution lze stále považovat za radikální konstrukci, u níž je výkon nejvyšší prioritou. Geolution trail koncept byl vyvynut pro ty, které zajímá spíše dobře vybavené kolo, které umí dobře stoupat, zvládne jakýkoli trail a má silný sjezdový potenciál. Geometrie Geolution Trail oslovuje právě tuto klientelu tím, že přebírá základní vlastnosti konceptu Geolution, jako je volný hlavový úhel a dlouhý reach, a přenáší je do mírnější, méně závodní geometrie. Pozice sezení je vzpřímenější, kolo je agilnější a citlivější, ale DNA Geolution zůstává zachována.
ZESÍLENÁ SADA TRUBEK A VÝZTUHY
NYNÍ JEŠTĚ STABILNĚJŠÍ
S14 nabízí NICOLAI ve dvou verzích. S14 s přídomkem ST se vyrábí se zesílenou sadou trubek. Díky tomu má kolo volný prostor pro vidlice o délce až 570 mm a průměru 36 mm. Standardní S14 nemá homologaci pro bikepark a délka vidlice je omezena na 550 mm. Hmotnost rámu se v závislosti na velikosti rámu zvyšuje přibližně o 300 g.
6 VELIKOSTÍ
ADAPTIVNÍ GEOMETRIE A MODIFIKACE V ZÁVISLOSTI NA ZATÍŽENÍ
Většina modelů NICOLAI je nabízena v 5 nebo dokonce v 6 velikostech rámu, od XS do XXL. Zákazníci s výškou od 1,55 do 2,10 m tak mají k dispozici "perfect fit", což je rozsah, který poskytuje jen málo jiných značek. Tabulku velikostí těla a rámu naleznete v podrobných technických listech pro každý model. Sestavení dokonale padnoucího rámu znamená mnohem víc než jen jeho prodloužení pro každou velikost. Nicolai zde zohledňuje různé faktory s ohledem na tělesné proporce a hmotnost jezdce, například přizpůsobení průřezů a tloušťky trubek, upravenou geometrii a zejména nízkou výšku stojiny pro menší velikosti nebo zesílení rámu zohledňující vyšší hmotnost a větší pevnost jezdců s rámem XXL. Poloha sedla, výška a tvar představce, šířka a výška řídítek slouží k doladění geometrie - i když v poměrně omezeném rozsahu.
NICOLAI WELDING TECHNOLOGY
ŘEMESLNÁ A TECHNICKÁ DOKONALOST
Všechny rámy NICOLAI svařuje ručně metodou TIG (wolframový inertní plyn). Speciálně vyškolení svářeči mají dlouholeté zkušenosti, vedoucí svářeč pracuje ve firmě již více než 20 let. Pro každý model a velikost rámu sestavuje NICOLAI přesnou svařovací konstrukci zvanou rámový přípravek. V tomto přípravku jsou sady trubek vyřezaných na CNC přesně sestaveny a upevněny na místě se všemi soustruženými a frézovanými díly rámu, které mají být svařeny. Rámové díly se nejprve spojí jednotlivými bodovými svary v přesně určených bodech v definovaném pořadí a poté se kvůli minimalizaci deformací a napětí svaří v několika průchodech.
7020 ALUMINUM
UDRŽITELNÝ A TRVANLIVÝ, TVOŘÍME Z NĚJ SNY
Všechny rámy NICOLAI jsou vyráběny z leteckého hliníku 7020-T6 a NICOLAI je přesvědčen, že tato slitina je nejlepším materiálem pro konstrukci horských kol. Ve srovnání se slitinou 6061-T6 (AlMg1SiCu), která se běžně používá při konstrukci jízdních kol, má slitina 7020-T6 (AlZn4,5Mg1) přibližně o 30 % vyšší pevnost v tahu a přibližně o 20 % vyšší mez pružnosti. Tam, kde mohou karbonové rámy, v případě přetížení, samovolně selhat, jsou kola NICOLAI vypočtena a navržena tak, aby se v případě přetížení deformovala v bezpečně definované oblasti rámu, což výrazně snižuje riziko vážných nehod a zranění. Hliníkový rám NICOLAI je navržen tak, aby vydržel mnoho let i v náročných závodních podmínkách.
EXTRA LOVE
PRÁŠKOVÉ LAKOVÁNÍ A ELOXOVÁNÍ BAREV, OBTISKY, PŘIZPŮSOBENÍ, INDIVIDUALIZACE
Díky široké škále barev lze každý rám NICOLAI přizpůsobit podle přání. Ve vlastní továrně na práškové lakování zpracovává společnost NICOLAI více než 50 barev, z nichž každá může být použita ve vysoce lesklém nebo saténovém provedení. Pro každou svařovanou součást rámu je možné zvolit samostatnou barvu. Rámy a komponenty rámu mohou být volitelně eloxovány, a to v černé, bronzové nebo titanové barvě. Rozšířená škála eloxovaných barev je k dispozici pro soustružené nebo frézované díly, jako jsou kliky, krytky ložisek nebo kabelové spony, což umožňuje například barevné sladění s běžnými komponenty. Společnost NICOLAI nabízí také povrchovou úpravu hliníku bez povrchové úpravy jako "surový z výroby". Pokud pak přidáte škálu barev dekorů, počet možností designu je téměř neomezený a jedinečné, individuální kolo na míru je zaručeno.
HORST-LINK
ZADNÍ ČTYŘPRVKOVÉ ZAVĚŠENÍ S OPTIMALIZOVANÝM POHONEM A NEUTRÁLNÍM BRZDĚNÍM
Systém odpružení sledující cíl spojit konkurenceschopný výkon a maximální zábavu na trati, jakož i vysokou účinnost šlapání díky kinematickému oddělení pohybů jezdce od pohybu odpružení. Z tohoto důvodu navrhuje NICOLAI čtyřčepové zadní trojúhelníky podle osvědčeného a nadčasového principu "Horst-Link". Horstův článek popisuje otočný bod, který se nachází na konci řetězové vzpěry a těsně před zadní nápravou, který působí proti zkracování rozvoru při kompresi. Díky dlouholetým závodním zkušenostem a s pomocí simulačního softwaru se Nicolaii podařilo technologii Horst-Link na jejich kolech dále optimalizovat a zdokonalit. To Nicolaii umožnilo zejména výrazně zlepšit protismykové (šlapací) vlastnosti odpružení.
Rámy jsou vyráběné na základě osobních konfigurací zákazníka. Lze konfigurovat nejen barevné provedení jednotlivých částí rámu a jeho dílů, ale i konfigurace pro geometrii rámu samotného.
Dodací lhůta pro rámy na zakázku je cca 10 týdnů.
Vzhledem k variabilitě konfigurace rámů NICOLAI je nutné přesnou specifikaci odladit telefonicky a emailem!
S14 ST |
|
ZAMĚŘENÍ | Super Trail |
VELIKOSTI | S-XXL |
ZDVIH TLUMIČE | 130 nebo 138 mm |
HMOTNOST | 3.25 Kg (velikost M, bez tlumiče) |
VELIKOST KOL | 29" | 27.5" | Hybrid (29" + 27.5") |
ZÁRUKA | 5 let |
Průměr kol | 27.5", 29", mullet (29"/27.5") |
---|
Zvýrazněné položky jsou povinné.