Rám NICOLAI S16 MGU - KIT

Rám NICOLAI S16 MGU - KIT


Kód produktu: NE0001 Doprava a platba
182 400 Kč
Upřesněte výběr produktu
29"
Na objednání (do 10 týdnů)
Nicolai bicycles
Výrobce: Nicolai bicycles Kód produktu: NE0001 Doprava a platba

S16 MGU KIT

NOVÁ GENERACE E-ENDURO

Jednotka S16 MGU spojuje řadu inovativních technologií do jednoho průkopnického systému. Jako devětadvacítkové E-Enduro kombinuje schopnou celoodpruženou základnu NICOLAI řady S s převodovkou Pinion E1.12. MGU je jedinečný, nový systém pohonu, který v sobě spojuje vysoce výkonný motor nepodléhající opotřebení a elektronicky ovládanou 12stupňovou převodovku, kterou lze řadit pod zatížením s celkovým převodovým poměrem 600 % v kompaktním pouzdře. Motorová vozidla nepoužívají přehazovačky z dobrého důvodu. Díky samotnému výkonu motoru je s jednotkou S16 MGU na zadní kolo při prvním převodovém stupni přenášen působivý točivý moment 160 Nm. Takto vysoké síly extrémně zatěžují převodovku a způsobují její silné opotřebení. Dvanáctistupňová převodovka Pinion instalovaná v motor.gearbox.unit proto sází na osvědčenou automobilovou technologii pro vysoké zatížení, která využívá dvě čelní ozubená soukolí za sebou. Převodovky Pinion se v horské cyklistice používají již více než 10 let a osvědčily se v těch nejnáročnějších podmínkách. U převodníku S16 MGU není žádná zadní přehazovačka, která by se mohla rozpojit, ohnout nebo ulomit, žádné napínání lanek, které je třeba znovu nastavovat, aby se dosáhlo čistého řazení, žádná kazeta velikosti talíře, na které se shromažďuje listí a bláto. Převodové a hnací komponenty jsou dobře chráněny před nečistotami, vlhkostí a poškozením v robustním, utěsněném pouzdře. Jednotka Pinion MGU pracuje mimořádně spolehlivě a je prakticky bezúdržbová a neopotřebovává se. Jednoduchá a rychlá výměna oleje je nutná pouze každých 10 000 km.

PINION MOTOR.GEARBOX.UNIT

OPTIMÁLNÍ, DYNAMICKÝ PRŮBĚH VÝKONU A BLESKURYCHLÉ, PŘESNÉ ŘAZENÍ.

Jednotka Pinion MGU spojuje motor, převodovku, snímače a řídicí systémy do dokonale integrované jednotky o rozměrech a hmotnosti srovnatelné se současnými středovými motory E-MTB pro externí převody. Stejně jako základna NICOLAI S  jsou všechny komponenty jednotky Pinion MGU vyráběny v Německu podle nejvyšších průmyslových standardů. Systém Pinion E-Drive je poháněn kompaktním bezkartáčovým motorem bez opotřebení, který poskytuje maximální výkon 600 W a maximální asistenci 400%. Se srovnatelným hnacím momentem přibližně 85 Nm je na prvním rychlostním stupni dosaženo působivého točivého momentu 160 Nm na zadním kole.

SMART.SHIFT - INTELIGENTNÍ ŘAZENÍ

Díky technologii Pinion Smart.Shift a systému snímačů s vysokým rozlišením probíhá řazení u jednotky S16 MGU během zlomku sekundy a je naprosto plynulé, a to i při zatížení. Optimalizovaná ergonomie a haptika elektronické spouště TE1 poskytují intuitivní zážitek z řazení s jasnou zpětnou vazbou. Díky technologii Smart.Shift ví jednotka S16 MGU, kdy je ideální okamžik pro přeřazení. Při použití volitelných funkcí Pre.Select a Start.Select tak může jednotka MGU provádět řazení i automaticky. S funkcí Pre.Select systém automaticky přeřadí na optimální převodový stupeň pro danou rychlost. Například při jízdě z kopce bez šlapání můžete okamžitě začít znovu šlapat, aniž byste museli šlapat do  prodlevy nebo ručně řadit několik rychlostních stupňů. Pokud použijete funkci Start.Select, jednotka MGU automaticky přeřadí na předem zvolený převodový stupeň, čímž zabrání tomu, abyste se museli rozjíždět na nesprávný převodový stupeň.

E-ASSIST REŽIMY

Systém e-drive jednotky S16 MGU nabízí čtyři režimy asistence: ECO je nastaven na maximální dojezd. V režimu FLY lze kdykoli využít plný výkon pohonu. Režimy FLOW a FLEX jsou adaptivní režimy. Nastavují se postupně a přizpůsobují úroveň asistence dokonale aktuální jízdní situaci a příslušnému terénu. K dispozici je také asistent rozjezdu a extra boost. Všechny režimy lze přizpůsobit vašim individuálním potřebám a preferencím pomocí aplikace FIT E-Bike Control.

DÁLKOVĚ OVLÁDANÁ ŘÍDICÍ JEDNOTKA

Dálkový ovladač LED má integrovaný displej, který zajišťuje vynikající čitelnost za všech světelných podmínek. Kromě poskytování základních jízdních údajů, jako je rychlost, dojezd, stav nabití a režim asistence, ji lze použít k ovládání a řízení řady dalších funkcí. Navigační menu je navrženo tak, aby bylo mimořádně intuitivní. V kombinaci s aplikací FIT E-Bike Control lze využívat i funkce, jako je plánování trasy a navigace. Aktivací funkce Komoot v aplikaci pro chytré telefony lze pak displej použít pro navigaci odbočkou po odbočce.

BATERIE

PLNĚ INTEGROVANÝ ULTRACORE 720 NEBO ČÁSTEČNĚ INTEGROVANÝ ULTRACORE 960

Jednotka S16 MGU je napájena nejnovější generací lithium-iontových bateriových článků. Inteligentní systém řízení baterie chrání před přetížením. Nabízíme na výběr ze dvou velikostí baterií: plně integrovaná Ultracore 720 a částečně integrovaná Ultracore 960. Čísla udávají kapacitu ve watthodinách. Baterii lze nabíjet přes nabíjecí zásuvku v kole nebo po jejím vyjmutí. Režim dlouhé životnosti umožňuje inteligentní nabíjení a výrazně prodlužuje životnost baterie. Baterie Ultracore 720 je součástí základní konfigurace. Volitelně je k dispozici baterie Ultracore 960, která je kombinována s naším nářadím, které je dokonale integrováno na přechodu od baterie k převodovce.

GATES CARBON DRIVE

ČISTÉ, HLADKÉ, ODOLNÉ

Gates Carbon Drive je hnací řemen vyztužený uhlíkovými vlákny, který účinně, plynule a bez vůle přenáší výkon na zadní kolo bez natahování. Středové vodítko zabraňuje jeho sklouznutí. Na rozdíl od řetězu nevyžaduje řemen Gates Carbon Drive mazání ani zvláštní péči. Nečistoty a bláto lze jednoduše opláchnout vodou. Životnost pohonu Carbon Drive může mnohonásobně přesáhnout životnost běžného pohonu s řetězem a řetězovým kolečkem.

NAPÍNÁK ŘEMENE GBT3

GATES CARBON DRIVE X ENDURO E-MTB´S

Napínák řemene GBT3 umožňuje použití pohonu Gates Carbon Drive na enduro E-MTB s dlouhým zdvihem a vysokým bodem otáčení kyvné vidlice. U této konstrukce odpružení dochází při stlačení odpružení k výraznému zvětšení vzdálenosti mezi osou spodního držáku a osou zadního kola. Úkolem napínáku řemene je vyrovnat tento rozdíl v délce řemene.

BASHGUARD

PRO INTENZIVNÍ MTB OFF-ROAD POUŽITÍ

Ochranný kryt proti nárazu od společnosti UT je speciálně navržen pro řemenice Gates Carbon Drive na převodovkách s pastorkem. Při intenzivním používání MTB v terénu může přední řemenice narazit na kameny nebo kmeny stromů. Overload Bash Guard je dostatečně robustní, aby ochránil pohon před poškozením, a díky boční přírubě zabraňuje odskočení řemene. Při jízdě v blátivých podmínkách nebo na sněhu také snižuje znečištění řemenice.

LOŽISKA

ČTYŘNÁSOBNĚ UTĚSNĚNÁ KULIČKOVÁ LOŽISKA S PLNOU DRÁŽKOU A KULIČKOVÁ LOŽISKA S KOSOÚHLÝM STYKEM

Zadní část celoodpruženého kola je během jízdy vystavena velkému dynamickému zatížení. Pozornost je zde věnována ložiskům, v nichž se síly přenášejí mezi jednotlivými komponenty. Celokuličková ložiska s dvojitým těsněním instalovaná na našich rámech jsou od renomovaného výrobce - ENDURO. Mají nejen špičkové hodnocení přenosu sil, ale také mimořádně nízký brzdný moment, který zajišťuje citlivou a plynulou odezvu odpružení. Zároveň nabízejí nejlepší možné utěsnění proti nečistotám a vlhkosti pro dlouhou životnost a dlouhé intervaly údržby.

TOPOLOGY OPTIMISATION

POČÍTAČEM NAVRŽENÝ DESIGN PRO OPTIMALIZACI ODOLNOSTI, FUNKČNOSTI A HMOTNOSTI

Při návrhu soustružených a frézovaných dílů používáme software konečných prvků (FEM) k simulaci zatížení, které se projeví při pozdějším použití, abychom určili optimální tvar (topologii) těchto dílů. Tímto způsobem se zviditelní kritická místa konstrukce, která lze zesílit přidáním materiálu, zatímco na méně namáhaných místech lze materiál ušetřit. Tímto způsobem lze vyrábět velmi složité díly a sestavy, které kombinují maximální odolnost s minimální hmotností.

HMT - HOLLOW MILLED TECHNOLOGY

TECHNOLOGIE DUTÉHO FRÉZOVÁNÍ, DUTÉ FRÉZOVANÉ KOMPONENTY S OPTIMALIZOVANÝM ZATÍŽENÍM A HMOTNOSTÍ

Technologie dutého frézování je konstrukční a výrobní proces, který umožňuje maximální úsporu materiálu a hmotnosti při CNC výrobě vysoce namáhaných objemových dílů bez oslabení konstrukce. Za tímto účelem se ve fázi návrhu pomocí počítačové simulace určují napěťové zóny v materiálu. Vysoce namáhané oblasti tak mohou být zesíleny, zatímco v méně namáhaných oblastech lze ušetřit materiál. Tato metoda se nazývá optimalizace topologie. Díky nasazení nejmodernějších pětiosých frézek jsme schopni vyrábět velmi složité duté frézované rámové díly z jednoho kusu a přenášet optimalizovaný návrh s nejvyšší úrovní detailu.

5 FRAME SIZES

ADAPTIVNÍ GEOMETRIE A MODIFIKACE V ZÁVISLOSTI NA ZATÍŽENÍ.

Pro tento rám nabízíme 5 velikostí od S do XXL, které jsou vhodné pro výšku postavy 1,55 a 2,10. Tabulku velikostí těla a rámu najdete v příloze Technických listů k tomuto modelu. Sestavit dokonale padnoucí rám znamená více než jen zmenšit jeho výchozí tvar. Zde bereme v úvahu různé faktory z hlediska tělesných proporcí a hmotnosti jezdce, například upravené průřezy trubek, upravené jízdní úhly a nízké výšky stojné části pro velikosti S, stejně jako zesílení rámu, které zohledňuje vyšší hmotnost a větší tělesnou sílu jezdců XXL. Pro doladění geometrie lze upravit polohu sedla, výšku představce nebo šířku a úhel řídítek.

PRÁŠKOVÉ LAKOVÁNÍ A ELOXOVÁNÍ

EXTRALOVE

Kromě základní konfigurace, ve které nabízíme rám bez barvy ve vzhledu kartáčovaného hliníku jako Factory Raw s černě eloxovanými, namontovanými frézovanými díly, existuje možnost individuálního výběru barvy. V naší vlastní práškové lakovně zpracováváme více než 50 barev, z nichž každá může být aplikována ve vysokém lesku nebo hedvábném matu.

7020 ALUMINUM

UDRŽITELNÝ A TRVANLIVÝ, TVOŘÍME Z NĚJ SNY

Všechny rámy NICOLAI jsou vyráběny z leteckého hliníku 7020-T6 a NICOLAI je přesvědčen, že tato slitina je nejlepším materiálem pro konstrukci horských kol. Ve srovnání se slitinou 6061-T6 (AlMg1SiCu), která se běžně používá při konstrukci jízdních kol, má slitina 7020-T6 (AlZn4,5Mg1) přibližně o 30 % vyšší pevnost v tahu a přibližně o 20 % vyšší mez pružnosti. Tam, kde mohou karbonové rámy, v případě přetížení, samovolně selhat, jsou kola NICOLAI vypočtena a navržena tak, aby se v případě přetížení deformovala v bezpečně definované oblasti rámu, což výrazně snižuje riziko vážných nehod a zranění. Hliníkový rám NICOLAI je navržen tak, aby vydržel mnoho let i v náročných závodních podmínkách.

NICOLAI WELDING TECHNOLOGY

ŘEMESLNÁ A TECHNICKÁ DOKONALOST

Rámy svařujeme ručně metodou TIG. Naši svářeči jsou speciálně vyškolení a mají dlouholeté zkušenosti. Pro každý model a velikost rámu se vyrábí přesný svařovací přípravek, tzv. rámový měřič. Zde se přesně sestaví a upevní CNC vyřezané sady trubek se všemi soustruženými a frézovanými díly rámu, které mají být svařeny. Díly rámu se nejprve svaří v přesně určených bodech a v definovaném pořadí a poté se, aby se minimalizovalo zkreslení a napětí, svařují v několika sériích.

ZÁRUKA A DODÁVKA NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Společnost NICOLAI poskytuje na všechny modely rámů pětiletou záruku na poškození a selhání materiálu, a to i při závodním použití nebo při skákání. Předpokladem je, že příslušné modely jsou používány v rámci svého určeného účelu a jsou vybaveny pouze komponenty, pro které existuje schválení. Kromě toho výrobce garantuje dodávku náhradních dílů pro všechny modely po dobu nejméně 10 let. Vzhledem k tomu, že společnost NICOLAI vyrábí všechny součásti svých rámů sama a na vlastních strojích, je v jednotlivých případech možná následná výroba náhradních dílů i po uplynutí doby 10 let.

BIKEBOX

Rám můžete objednat pro dopravu v BIKEBOXu. Jedná se o propracovaný opakovaně použitelný box na kola pro naši zásilkovou přepravu. V ní nové kolo nebo rám NICOLAI dorazí chráněné v dřevěném rámu a zaručeně bezpečné k zákazníkovi a po několika jednoduchých krocích je připraveno k použití. Stejná krabice se znovu použije, když se kolo zasílá k opravě nebo servisu. Všechny přepravní ochranné prvky krabice s kolem, jako jsou podložky, upevňovací popruhy, držáky a šroubové spoje, jsou rovněž opakovaně použitelné.

Termín dodání rámových sad je 10-12 týdnů.

Vzhledem k variabilitě konfigurace rámů NICOLAI je nutné přesnou specifikaci doladit telefonicky a e-mailem!

S16 MGU

ZAMĚŘENÍ: Enduro | Allmountain | Trail
VELIKOSTI: S-XXL
PODVOZEK: FULLSUSPENSION 160mm (205 x 62.5mm)
POHON: GATES CARBONDRIVE, PINION E1.12
VELIKOST KOL: 29"
HLAVOVÉ SLOŽENÍ: ZS56/28,6 ZS56/40
KLIKY: PINION CNC Crankset 165mm
BATERIE: FIT Ultracore 960 Wh | FIT Ultracore 720 Wh
DISPLAY: FIT LCD Remote | FIT Comfort Display
OVLADAČ ŘAZENÍ: PINION TE1
ZADNÍ POHON: GATES CDX 32T
ŘEMEN: GATES CARBON DRIVE CDX 122T
NAPÍNÁK: UNIVERSAL TRANSMISSIONS GBT3
PŘEDNÍ PŘEVODNÍK GATES CDX 39T
ŘAZENÍ: PINION E1.12
TLUMIČ: FOX DHX Factory 205x65mm
SEDLOVKA: Průměr 30.9mm
NABÍJEČKA: FIT Fast Charger 4,8A
EXPLORERKIT: OBSAHUJE: blatníky, nosič brašen, světlo, stojan, zámek
ZÁRUKA: 5 LET
Průměr kol 29"
%s ...
%s
%image %title %code %s