Rám NICOLAI G1

Upřesněte výběr produktu

77 500 Kč
Na objednání (do 10 týdnů)
ks
(0 ks na skladě)

Kód produktu: N00001 Doprava a platba

Nicolai bicycles

G1

PRO VŠECHNY GRAVITY - BEZ OMEZENÍ

Nový model G1 je dokonalý stroj pro gravity. Je nejen dlouhý, neuvěřitelně rychlý a odolný, ale také velmi všestranný a přizpůsobivý. Ať už se jedná o agresivní trailové ježdění nebo enduro dobrodružství s jednokorunkovou vidlicí a otevřenou helmou, nebo o akce v bikeparku, závody s kámoši a DH trať s dvoukorunkovou a fullface helmou, G1 prochází napříč zavedenými kategoriemi. Je to dokonalý multifunkční nástroj pro vyznavače gravity, kteří hledají jediné kolo, které zvládne jakoukoli výzvu a dokonale se přizpůsobí jejich osobnímu stylu jízdy, aby jim poskytlo nejlepší možný zážitek z jízdy ve všech myslitelných akčních scénářích.

Nicolai G1 banner

Frame Nicolai G1

STAVEBNICE A PŘIZPŮSOBENÍ NA MÍRU

MOŽNOSTI LADĚNÍ

Vzhledem k velkému množství možností ladění není model G1 k dispozici v pevné konfiguraci, ale je nabízen především jako sada rámu, kterou lze doplnit sadou pro stavbu na míru. Zkušení jezdci, kteří přesně vědí, co potřebují, a jsou si jistí ve světě geometrií rámů a ladění v závislosti na trati nebo použití, najdou v modelu G1 jedinečnou platformu pro všechny gravity disciplíny, která jim nabízí bezkonkurenční možnosti individuální optimalizace. Ale ani ty, kteří nejsou specialisty na tuning, by široká škála možností nastavení neměla odradit.

G1 tunning options

GEOLUTION 2.0

Geometrie modelu G1 vychází ze specifické koncepce Geolution. Zjednodušeně řečeno, Geolution znamená, že díky menšímu hlavovému úhlu, delšímu rozvoru a souvisejícímu delšímu rozvoru je horské kolo rychlejší, plynulejší a bezpečnější. Strmý sedlový úhel zajišťuje středovou a pohodlnou polohu na kole. Tato konstrukce geometrie zajišťuje optimální rozložení zatížení mezi přední a zadní kolo. To zvyšuje míru kontroly jezdce v dynamických jízdních situacích a zlepšuje celkové jízdní vlastnosti kola. Zlepšují se vlastnosti při stoupání, protože strmý úhel sedla a dlouhá přední část kola staví jezdce do takové polohy, že se přední kolo ve strmých stoupáních nezvedá.

geolution 2.0

GEOMETRIE ÚMĚRNÁ VELIKOSTI

S - XXL

Geometrie modelu G1 od velikosti S až po XXL byla nyní proporčně optimalizována, aby bylo zajištěno konzistentní rozložení hmotnosti, ovladatelnost a odezva u všech velikostí rámu a karoserie. Rádi bychom zdůraznili, že zde byla vytvořena skutečně proporcionální geometrie, která jde daleko za obvyklé prodloužení délky řetězové vzpěry. V závislosti na velikosti rámu se mimo jiné mění úhel řízení a sedlový úhel. Tím je zajištěna optimální rovnováha mezi předním středem a zadním středem. Důležitý je také konstantní, vyvážený poměr reach a stack, aby bylo zaručeno rovnoměrné rozložení zátěže na přední a zadní kolo. Pouze zatížená pneumatika může vytvářet trakci na různých površích. Nerovnoměrné zatížení kol vede rychle k nedotáčivosti nebo přetáčivosti. Geometrické údaje různých velikostí rámu, které se na první pohled zdají být libovolné, proto nejsou náhodné, ale jsou výsledkem rozsáhlých výpočtů a testů. Výsledkem je vynikající ovladatelnost kola, která nabízí nováčkům i zkušeným jezdcům maximální výkon, kontrolu a jistotu bez ohledu na velikost těla a rámu.

MUTATORY - ADAPTACE A KONFIGURACE

Délku vzpěry sedla a řetězové vzpěry modelu G1 lze změnit nasazením adaptérů různých délek, tzv. mutátorů. Kolo tak lze jezdit jako 29er, 27,5er nebo mullet a podle toho jej upravit. Kromě toho lze jízdní vlastnosti kola G1 upravit z hlediska těžiště, ovladatelnosti, manévrovatelnosti a plynulosti jízdy instalací různých adaptérů Mutators. Mutátory také umožňují použít na modelu G1 dvě různé délky tlumičů, což znamená, že díky dvoupolohovému uchycení tlumičů na kyvné vidlici lze měnit zdvih odpružení v širokém rozsahu: Při použití tlumiče 230x65 mm je vzadu k dispozici zdvih 162 nebo 175 mm. Při použití tlumiče 250x75 mm je zdvih 182 nebo 200 mm.

Nicolai G1 mutators

G1 STANDARDY A ROZHRANÍ

Rámové standardy a rozhraní byly ve srovnání s předchozím modelem přepracovány a modernizovány. Model G1 je nyní vybaven hlavovou trubkou ZS56, která zvyšuje kompatibilitu a možnosti nastavení tím, že umožňuje nastavit dosah, přední střed a úhel řízení pomocí volitelných hlavových složení. Implementace standardu SRAM UDH v kombinaci s osou 148 x 12 mm umožňuje použití vysoce robustních pohonů SRAM T-Type i široké škály dalších sad. Spodní držák odpovídá standardu BSA 73 mm. Řadicí a brzdová lanka jsou vedena na vnější straně rámu pro rychlý servisní přístup a jsou bezpečně upevněna pomocí šroubových úchytů, zatímco lanko sedlovky je vedeno uvnitř. Mnohá vylepšení na novém G1 jsou patrná až na druhý pohled - ne však design: štíhlá, polygonální, extra nízká horní trubka s výztuhou ke spodní trubce a nový design sedlové kopule s integrovanou objímkou ukazují už z dálky: tady přichází nové věci.

G1 frame standards

ANTI-SQUAT & ANTI-RISE

Zadní trojúhelník modelu G1 je navržen na základě koncepce Horst-Link a má konstantní průběh po celé délce zdvihu. Výsledkem je citlivá reakce na malé nerovnosti pro maximální přilnavost a trakci, dostatek využitelného zdvihu s ideální oporou ve středním zdvihu a účinná rezerva pro tvrdé nárazy a polety. Hodnota anti-squat je 100 % při nejnižším převodu a při 30% sagu. To znamená, že tah řetězu generovaný při šlapání vyvolává odrazový pohyb zadní stavby, který je ekvivalentní kompresnímu pohybu generovanému při šlapání. To umožňuje modelu G1 efektivně stoupat a zrychlovat beze ztrát, a to i jako dlouhozdvihovému kolu. Hodnota anti-rise modelu G1, která popisuje odrazový pohyb zadní části při brzdění, byla oproti předchozímu modelu ještě více snížena a nyní činí 62 % (30 % sag), což znamená, že odpružení zůstává při brzdění aktivnější, a poskytuje tak větší trakci.

Nicolai G1 Horst link

LOŽISKA

ČTYŘNÁSOBNĚ UTĚSNĚNÁ KULIČKOVÁ LOŽISKA S PLNOU DRÁŽKOU A KULIČKOVÁ LOŽISKA S KOSOÚHLÝM STYKEM

Zadní část celoodpruženého kola je během jízdy vystavena velkému dynamickému zatížení. Pozornost je zde věnována ložiskům, v nichž se síly přenášejí mezi jednotlivými komponenty. Celokuličková ložiska s dvojitým těsněním instalovaná na našich rámech jsou od renomovaného výrobce - ENDURO. Mají nejen špičkové hodnocení přenosu sil, ale také mimořádně nízký brzdný moment, který zajišťuje citlivou a plynulou odezvu odpružení. Zároveň nabízejí nejlepší možné utěsnění proti nečistotám a vlhkosti pro dlouhou životnost a dlouhé intervaly údržby.

insert bearings ENDURA

EXT STORIA V4

PRUŽINOVÝ TLUMIČ

Srdcem zadního odpružení modelu G1 je zcela nový pružinový tlumič EXT Storia V4, který byl vyvinut společností EXT ve spolupráci s naší značkou a společností GEOMETRON a byl vyladěn na míru modelu G1. U modelu G1 je tento tlumič poprvé k dispozici na sériovém kole. Tlumič EXT Storia V4 poskytuje mimořádně citlivou odezvu, teplotní stabilitu a progresivní hydraulickou ochranu proti propadnutí, která funguje nezávisle na tlumení komprese a účinně zabraňuje propadnutí odpružení. Kromě toho má Storia V4 také hydraulický systém top-out, který vytváří hydraulický odpor směrem ke konci, kdy se odpružení vrací do nezatíženého stavu, čímž účinně zabraňuje netlumenému klopení top-out při úplném vysunutí tlumiče.

EXT STORIA V4

TOPOLOGY OPTIMIZATION

POČÍTAČEM NAVRŽENÝ DESIGN PRO OPTIMALIZACI ODOLNOSTI, FUNKČNOSTI A HMOTNOSTI

Při návrhu soustružených a frézovaných dílů používáme software konečných prvků (FEM) k simulaci zatížení, které se projeví při pozdějším použití, abychom určili optimální tvar (topologii) těchto dílů. Tímto způsobem se zviditelní kritická místa konstrukce, která lze zesílit přidáním materiálu, zatímco na méně namáhaných místech lze materiál ušetřit. Tímto způsobem lze vyrábět velmi složité díly a sestavy, které kombinují maximální odolnost s minimální hmotností.

Nicolai G1 topology

HMT

TECHNOLOGIE DUTÉHO FRÉZOVÁNÍ, DUTÉ FRÉZOVANÉ KOMPONENTY S OPTIMALIZOVANÝM ZATÍŽENÍM A HMOTNOSTÍ

Technologie Hollow Milled je konstrukční a výrobní proces, který maximalizuje úsporu materiálu a hmotnosti bez oslabení konstrukce při výrobě vysoce namáhaných objemných komponentů, jako je základna středového složení nového modelu Nucleon 16. Za tímto účelem se ve fázi návrhu pomocí počítačové simulace určují napěťové zóny v materiálu. Vysoce namáhané oblasti tak mohou být zesíleny, zatímco v oblastech s nízkým namáháním lze ušetřit materiál. Tato metoda se nazývá optimalizace topologie. Použití nejmodernějších pětiosých frézovacích strojů nám umožňuje vyrábět velmi složité, dutě frézované součásti rámu z jednoho kusu a přenášet optimalizovanou konstrukci s nejvyšším důrazem na detail.

G1 Hollow Milled technology

7020 ALUMINUM

UDRŽITELNÝ A TRVANLIVÝ, TVOŘÍME Z NĚJ SNY

Všechny rámy NICOLAI jsou vyráběny z leteckého hliníku 7020-T6 a NICOLAI je přesvědčen, že tato slitina je nejlepším materiálem pro konstrukci horských kol. Ve srovnání se slitinou 6061-T6 (AlMg1SiCu), která se běžně používá při konstrukci jízdních kol, má slitina 7020-T6 (AlZn4,5Mg1) přibližně o 30 % vyšší pevnost v tahu a přibližně o 20 % vyšší mez pružnosti. Tam, kde mohou karbonové rámy, v případě přetížení, samovolně selhat, jsou kola NICOLAI vypočtena a navržena tak, aby se v případě přetížení deformovala v bezpečně definované oblasti rámu, což výrazně snižuje riziko vážných nehod a zranění. Hliníkový rám NICOLAI je navržen tak, aby vydržel mnoho let i v náročných závodních podmínkách.

7020 Aluminium

G1 2025 bike

NICOLAI WELDING TECHNOLOGY

ŘEMESLNÁ A TECHNICKÁ DOKONALOST

Všechny rámy NICOLAI svařuje ručně metodou TIG (wolframový inertní plyn). Speciálně vyškolení svářeči mají dlouholeté zkušenosti, vedoucí svářeč pracuje ve firmě již více než 20 let. Pro každý model a velikost rámu sestavuje NICOLAI přesnou svařovací konstrukci zvanou rámový přípravek. V tomto přípravku jsou sady trubek vyřezaných na CNC přesně sestaveny a upevněny na místě se všemi soustruženými a frézovanými díly rámu, které mají být svařeny. Rámové díly se nejprve spojí jednotlivými bodovými svary v přesně určených bodech v definovaném pořadí a poté se kvůli minimalizaci deformací a napětí svaří v několika průchodech.

EXTRA LOVE

PRÁŠKOVÉ LAKOVÁNÍ A ELOXOVÁNÍ BAREV, POLEPY, PŘIZPŮSOBENÍ, INDIVIDUALIZACE

Díky široké škále barev lze každý rám NICOLAI přizpůsobit podle přání. Ve vlastní továrně na práškové lakování zpracovává společnost NICOLAI více než 50 barev, z nichž každá může být použita ve vysoce lesklém nebo saténovém provedení. Pro každou svařovanou součást rámu je možné zvolit samostatnou barvu. Rámy a komponenty rámu mohou být volitelně eloxovány, a to v černé, bronzové nebo titanové barvě. Rozšířená škála eloxovaných barev je k dispozici pro soustružené nebo frézované díly, jako jsou kliky, krytky ložisek nebo kabelové spony, což umožňuje například barevné sladění s běžnými komponenty. Společnost NICOLAI nabízí také povrchovou úpravu hliníku bez povrchové úpravy jako "surový z výroby". Pokud pak přidáte škálu barev dekorů, počet možností designu je téměř neomezený a jedinečné, individuální kolo na míru je zaručeno.

ZÁRUKA A DODÁVKA NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Společnost NICOLAI poskytuje na všechny modely rámů pětiletou záruku na poškození a selhání materiálu, a to i při závodním použití nebo při skákání. Předpokladem je, že příslušné modely jsou používány v rámci svého určeného účelu a jsou vybaveny pouze komponenty, pro které existuje schválení. Kromě toho výrobce garantuje dodávku náhradních dílů pro všechny modely po dobu nejméně 10 let. Vzhledem k tomu, že společnost NICOLAI vyrábí všechny součásti svých rámů sama a na vlastních strojích, je v jednotlivých případech možná následná výroba náhradních dílů i po uplynutí doby 10 let.

BIKEBOX

Rám můžete objednat pro dopravu v BIKEBOXu. Jedná se o propracovaný opakovaně použitelný box na kola pro naši zásilkovou přepravu. V ní nové kolo nebo rám NICOLAI dorazí chráněné v dřevěném rámu a zaručeně bezpečné k zákazníkovi a po několika jednoduchých krocích je připraveno k použití. Stejná krabice se znovu použije, když se kolo zasílá k opravě nebo servisu. Všechny přepravní ochranné prvky krabice s kolem, jako jsou podložky, upevňovací popruhy, držáky a šroubové spoje, jsou rovněž opakovaně použitelné.

bikebox

Dodací lhůta pro rámy na zakázku je cca 10 týdnů.

Vzhledem k variabilitě konfigurace rámů NICOLAI je nutné přesnou specifikaci odladit telefonicky a emailem!

G1

ZAMĚŘENÍ: Trail | Enduro | Allmountain | DH
VELIKOSTI: S-XXL
PODVOZEK: FULLSUSPENSION 162 or 172mm | 182 or 200mm
HMOTNOST: 3.7 Kg
VELIKOST KOL: 29" | 27.5" | Hybrid (29" + 27.5")
ZÁRUKA: 5 LET
Průměr kol 27.5", 29", mullet (29"/27.5")

Alternativní produkty3

Naposledy navštívené1